Velkommen til Sortimos presseportal

Her finner du aktuelle nyheter og presseinformasjon fra Sortimo AS

Sortimo nyheter & presse

03.07.2019
Håndverkere og servicefolk er preget av en variert og hektisk arbeidsdag. Derfor ønsker du ikke å bruke lang tid på leting i bilen eller på arbeidsplassen fordi det virker både uprofesjonelt og ikke minst så er det en tidstyv!
Katarina Thorin
Marketing Manager Skandinavien
kthorin@sortimo.se

03.07.2019
Sortimo perfeksjonerer organiseringen av varebilen
19.06.2019
Sortimo gir klart syn hos optikerkunder

Synoptik stiller sterkt når det kommer til optimalisering og effektivisering av kundeservicen. Derfor har optikerkjeden investert i en mobil Synoptik-forretning på fire hjul som skal gjøre det enklere å ta synsprøver ute hos bedriftskundene.

28.03.2019
En trygg plattform i e-handelens jungel
Nordmenn elsker e-handel. Ifølge PostNords rapport fra 2018 var det totale forbruket for e-handel i 2018 på 49,1 milliarder kroner og forbruket ser ut til å fortsette med å stige.
08.03.2019
Sortimo forandrer varebilen til en kjørende reklameholder

Design varebilen din akkurat slik du vil ha den! Det er tanken bak mySortimo graphics – en service som gir varebilbrukere muligheten til å designe deres egne bilklistremerker og dermed forandre varebilen til den ideelle reklameholderen.

12.02.2019
Sortimo presenterer en ny digital plattform for håndverkere og servicefolk

Sortimos produkter er praktiske og smarte innredningsløsninger til varebiler. Deres fokus er å gjøre håndverkerens arbeidsdag enklere og tryggere, og nå presenterer de en ny digital plattform som heter mySortimo. Plattformen gjør det enklere for håndverkere å holde en tett dialog med Sortimo og skreddersy komplette løsninger – på ett og samme sted.

17.12.2018
Er du klar for å kjøre trygt på vinterføre?
Selv om langtidstendensen for trafikkdrepte er svært positivt, er Statens vegvesen likevel urolige for at utviklingen av hardt skadde i trafikken ikke er like god. Derfor er det satt ambisiøse mål i Nasjonal Transportplan for å redusere trafikkulykkene. De som jobber fra bilen og tilbringer mange timer på veiene er spesielt utsatt for farer, ikke minst nå som vinteren og snøværet har kommet. Sortimo har derfor utviklet mange løsninger til varebilen for å gjøre arbeidsdagen tryggere.