28.jun.2023

Allsidighet og fleksibilitet: Sortimo presenterer et nytt multifunksjonelt uttrekk

Sortimo presenterer sitt nye multifunksjonelle uttrekk som er den ideelle løsningen for transport av tung last i lette nyttekjøretøy og varebiler. Uttrekket vil støtte opp til 200 kg og er tilgjengelig i to versjoner: Som en frittstående løsning eller direkte innebygd i bilinnredningen.

"Vi er glade for å kunne presentere dette allsidige multifunksjonelle uttrekket til kundene våre",
forklarer Sven Wietelmann, leder for Team Product & Services hos Sortimo. "Siden to versjoner av uttrekket er tilgjengelige, kan den tilpasses ulike ønsker, og dermed tilby en løsning for alle transportbehov."
Uttrekket er enkelt å installere og gir maksimal stabilitet og holdbarhet med sine kraftige materialer.
Uttrekket har en moderne SR5 skuffefront, og en jevn skinnebane med kulelager. Skuffen både ser bra ut, og er enkel i bruk.

Forbedret transportsikkerhet
Det innebygde Prosafe-lastsikringssystemet sikrer at gjenstander kan festes tilfredsstillende, noe som sikrer maksimal sikkerhet på veien. Den sklisikre og smussbestandige SoboGrip-platen som er festet på uttrekket, sikrer at det er enkelt å bruke, samtidig som det gir ekstra beskyttelse for varene som transporteres.
"En ekstra bonus er muligheten for å flytte SoboGrip-platen oppover, slik at multifunksjonsuttrekket kan brukes både som skuff og som lasteplattform. Laster kan alltid nås enkelt, da det kan trekkes ut til 2/3 av sin totale lengde, noe som sparer brukeren mye tid på arbeidsplassen", fortsetter Sven Wietelmann.
Det nye multifunksjonelle uttrekket skiller seg også ut når det gjelder sikkerhet, da en ekstra
låsemekanisme når den er trukket inn, garanterer maksimal sikkerhet ved kjøring.

Sortimo Services: Gjør hverdagen enklere
mySortimo labels system kan også brukes på det nye multifunksjonelle uttrekket. Systemet gjør at hyller, skuffer, BOXXer, kasser og til og med det nye multifunksjonelle uttrekket kan merkes individuelt i onlinekonfiguratoren. mySortimo Labelssørger for at kundene får et ekstremt effektivt arbeidsmiljø, sparer kostnader og gir et profesjonelt inntrykk hos kundene.
«Sortimo multifunksjonelt uttrekk er en svært effektiv og sikker løsning for transport av tung last, samtidig som den tilbyr en rekke funksjoner og tilpasningsmuligheter,» avslutter Sven Wietelmann.
«Vi er overbevist om at kundene våre vil være fornøyd med allsidigheten og fleksibiliteten til
uttrekket.»

Bildematerialet er tilgjengelig fra denne koblingen:
Bilde 1: Sortimo presenterer sitt nye multifunksjonelle uttrekk for transport av tunge varer

Om Sortimo International GmbH
Sortimo International GmbH er verdens ledende produsent av bilinnredningssystemer og tilbyr digitale tjenester og strategisk rådgivning om mobilitetsløsninger med sine produkter for å muliggjøre etablering av et svært effektivt og profesjonelt mobilt arbeidsmiljø. Sortimo følger en ressursbesparende bedriftspolitikk på alle områder med sitt «klimanøytrale produksjonsmål innen 2025» for å møte sitt ansvar overfor sine kunder, samfunn og miljø. Selskapet har sitt hovedkontor og eneste produksjonssted i Zusmarshausen, Bayern, og sysselsetter 1,300 personer. Sortimo er et internasjonalt selskap med tilstedeværelse i over 35 land i tillegg til ni avdelinger og 23 Sortimo stasjoner i Tyskland.