06.sep.2019

SR5 Bilinnredning vinner prestisjefylt Plus X Award

SR5 som er den nye bilinnredningen fra Sortimo har vunnet den prestisjefylte Plus X Award som “Årets beste produkt 2019”. I tillegg kan markedslederen for bilinnredningsløsninger skryte på seg fire av syv godkjennelsesstempler for innredningens høye kvalitet, design, funksjonalitet og ergonomi.

Den nye og innovative bilinnredningsløsningen, SR5 fra Sortimo, har nylig vunnet prisen ‘’Årets beste produkt 2019’’ innenfor kategorien ‘’Tilbehør til biler’’. Sortimo gleder seg over prisen, som anerkjenner at deres bilinnredning SR5 er et bærekraftig, innovativt og banebrytende produkt innenfor bilindustrien.

Plus X Award er verdens største innovasjonspris innenfor teknologi, sport, bil og livsstil med fokus på kvalitet og innovasjon. Sortimos SR5 imponerte det internasjonale ekspertpanelet som består av representanter fra mer enn 80 sektorer. I tillegg kan de skryte på seg fire av syv godkjennelsesstempler for innredningens høye kvalitet, design, funksjonalitet og ergonomi.

Med det nye SR5-systemet gjør Sortimo det mulig for håndverkere og servicefolk å organisere arbeidsplassen bedre, også der hvor det er minimalt med plass. Takket være SR5 kan firmaets prosesser optimaliseres og gjøre arbeidsflyten mer målrettet og effektiv, som bidrar til økt produktivitet i hverdagen. Bilinnredningen har imponerende smale dimensjoner som gjør at den utnytter lasterommet optimalt. SR5 tilbyr et mobilt og tilpasningsdyktig arbeidsmiljø takket være mySortimo bilinnredningskonfigurator, som tilbyr et bredt utvalg av tilbehør for et hvert behov.