08.mar.2019

Sortimo forandrer varebilen til en kjørende reklameholder

Design varebilen din akkurat slik du vil ha den! Det er tanken bak mySortimo graphics – en service som gir varebilbrukere muligheten til å designe deres egne bilklistremerker og dermed forandre varebilen til den ideelle reklameholderen.

Når ordreboken skal fylles og nye oppgaver lander er det alltid verdt å overveie hvordan du kan skille deg ut fra konkurrentene. Her kan markedsføringen være et godt sted å starte, men for mange håndverkere og servicefolk er det lettere sagt enn gjort pga. hektiske arbeidsdager på byggeplassen eller bak skrivebordet.

Derfor har leverandøren av varebilinnredninger Sortimo utviklet mySortimo graphics – en enkel og effektiv måte å sette ditt eget personlige preg på varebilen. Med et gjennomført og iøynefallende bilklistremerke kan du enkelt forandre varebilen til et godt markedsføringsverktøy og alltid gi det beste mulige inntrykk til potensielle kunder, også når du er på farten.

Drømmedesign kun et par klikk unna

Ifølge Sortimos Country Manager, Ole-Andreas Pettersen, er ideen bak mySortimo graphics å hjelpe håndverkere og servicefolk med å oppnå det riktige utseende på varebilen som de ønsker uten at det blir for tidskrevende. Her gjør mySortimo graphics det enklere enn noensinne å designe og skreddersy bilklistremerker med det utseende du ønsker.

- Du kan både velge mellom en rask og enkel løsning hvor bilklistremerkene fremstilles ut ifra de opplysningene du gir eller så kan du velge å gå den individuelle og kreative veien. Her designer du din helt personlige klebemerker ved hjelp av profesjonelle designmanualer.

Det er enkelt å navigere rundt i det brukervennlige systemet som ikke krever kjennskap til grafisk design. De profesjonelle designmanualene guider deg gjennom prosessen og gjør det enkelt å finne frem til akkurat det utseende du foretrekker. For eksempel kan du velge å designe overflater som er tilpasset din varebilmodell, og slik unngår du at klebemerkene ikke passer til din bil. Ikke nok med det så har du et totalt prisoverblikk gjennom hele forløpet slik at du unngår uforutsette kostnader.

- Det har aldri vært enklere å få en varebil til å avspeile din personlige stil og som eksponerer firmaet som du ønsker. Du får en kjørende reklameholder som gir deg merverdi i form av gratis eksponering når du er på farten, avslutter Pettersen.

Stian Hauge Espehjelle

+47 92087896