25.nov.2019

Black Weekend tilbud 2019 – 20% online-rabatt på mySortimo.no

Som en del av Black Weekend tilbud 2019 får Sortimo’s onlinekunder 20% rabatt på mySortimo fra 29. november 2019 til 1. desember 2019.

Denne Black Weekend 2019 får Sortimo-kunder store online fordeler på mySortimo-plattformen. Ut over den beste online-prisen, gir den førende produsenten av innredninger til varebiler deres kunder 20% rabatt på hele produkt-sortimentet på mySortimo.no.

mySortimo kan håndverkere, serviceteknikere samt flåtekunder finne forskjellige løsninger og tilbud til en lettere og mer produktiv og profesjonell hverdag. Uansett om det er bilinnredningen, kjøretøyets dekor eller individuell organisering av arbeidsplassen - døgnet rundt og med et enkelt kontaktpunkt, tilbyr online-plattformen håndverkere i alle bransjer muligheten for å designe varebilen i henhold til deres bransje-spesifikke krav. Dette gjør varebilen til et perfekt organisert rullende verksted, som ikke kun øker produktiviteten, men også garanterer et profesjonelt inntrykk hos kunden.

* Gjelder kun i kampanjeperioden fra 29/11/19 til 01/12/19. Rabatten gjelder kun for mySortimo.no.
icon_balken-pressedownloads Download-Center
198 KB